Dział Obsługi Klienta Detalicznego: tel.kom.+48 502 274 647 tel.+48(25) 685 71 25
Dział Obsługi Klienta Hurtowego: tel.kom.+48 517 433 329 tel.+48(25) 681 41 51
Dział Obsługi Eksportu: tel.+48(25) 685 71 25
ORIMED ul. Króla Zygmunta Augusta 9 08-445 Osieck, Polska ori-vet@orimed.pl
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa niniejsza strona jest przeznaczona wyłącznie dla profesjonalistów w dziedzinie wyrobów medycznych (w szczególności osób wykonujących zawód medyczny lub prowadzących obrót wyrobami medycznymi oraz ich pracowników), ponieważ zawiera informacje o produktach przeznaczonych dla użytkowników innych niż laicy.
GWARANCJA JAKOŚCITERMINOWOŚĆ WYSYŁKI
DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ >290ZŁ
Zwroty
Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe, gdy towar nie był używany, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu na wskazany poniżej adres. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na rachunek wskazany przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
08-445 Osieck |
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU |
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go na wskazany poniżej adres. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem zareklamowanych narzędzi sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz opis przyczyny reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje do wyboru inne dostępne w sklepie produkty.
ORIMED
ul. Króla Zygmunta Augusta 9
08-445 Osieck
tel./fax +48 25 685 71 25
www.orimed.pl
orimed@orimed.pl
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI |
Zobacz: